zondag 21 september 2014

14de Dynamicarun

MEULEBEKE

Het gebeuren vindt zoals steeds plaats rond het mooie sportcomplex Ter Borcht. Een verschil met vorig jaar is dat de tien kilometer in aangepaste vorm meetelt voor het criterium.

20/09/2014
Na het jammerlijk mislopen van m'n wedstrijdje in Oostende gisteren zou ik hier vandaag fris aan de start moeten staan. De temperatuur in het zonnige Meulebeke was met 23 graden vier graden warmer dan in het mistige Brugge.
De start verliep nog lekker. Na tien minuten werd ik echter vermoeidheid gewaar. Na een kwartier wist ik het wel. De warmte, het lastige parkoers en wellicht vermoeidheid eisten tol.
Het tweede deel trachtte ik zo economisch mogelijk af te leggen. Dit resulteerde in gelijkmatige tragere kilometers. Gelukkig was de wedstrijd niet druk bezet. Ik verloor enkel een plaats aan Bart schepens. Op het einde kwamen er nog een paar man bij mij, die ik met een langgerekte versnelling toch achter me kon houden. Het gevoel was vandaag dus lastig en afzien.

uitslag later: 10,1 km in 45:30.
http://connect.garmin.com/activity/594759290

Geen opmerkingen:

Een reactie posten