zondag 12 oktober 2014

7de Reuzenrun

TIELT

Aan de zuidrand van Tielt in en rond de freinetschool Het Reuzenhuis wordt eind september deze glooiende loop georganiseerd. Het parkoers slingert zich in ettelijke lussen doorheen de aanpalende wijk. De laatste kilometer bestaat uit en single track met respectievelijk asfalt, keitjes en Finse piste als ondergrond. De 10,6 km bestaat uit vier ronden.
Na de loop kan er - naast de vele attracties voor de jongsten - op een heuse veiling ten voordele van het goede doel geboden worden op kunstwerkjes vervaardigd door de klassen van de school.

28/09/2014
Zalig weertje vandaag. Amper wind, veel zon, misschien met 22 graden ietsje te warm, kortom dat september dit jaar een echte zomermaand was, werd nog maar eens extra onderstreept. Mede door het heuvelachtige karakter zorgde ik er voor niet te snel te starten. Ik was content in een groepje te lopen. Het kopwerk werd zodoende verdeeld. In het tweede gedeelte voelde ik me beter worden. Uiteindelijk bleek ik met een kloeke eindsprint de rapste te zijn van ons groepje. Bemoedigend loopje was dit.

20ste op 74 deelnemers______________________________10,6 km in 48'
http://connect.garmin.com/activity/603185585

Geen opmerkingen:

Een reactie posten