dinsdag 10 juli 2012

30ste Sint-Maartensloop

KOEKELARE

Dit is dezelfde loop als vorig jaar: 4x 2,2km

07/07/2012
Door de start van het  Bakelandtcriterium op vrijdag en het vervolg van het Scot 2 Run criterium op zaterdag is dit de eerste maal ooit dat ik twee wedstrijden loop op 24 uur. Bovendien was ik ook nog naar een feestje geweest tot 4 uur ’s morgens. M’n verwachtingen lagen dus niet al te hoog, vooral omdat ik de dag voordien in Sint-Juliaan diep was geweest.
De Garmin had vijf minuten nodig om de satellieten te vinden, dus de eerste 200 meter werden niet geregistreerd. De eerste ronde liep ik met de bedoeling me niet te vermoeien. Dat ging goed en ik liep in feite toch snel. Dat bleef zo door gaan. Anderhalve ronde voor het einde besloot ik dan te versnellen. Na aankomst bleek het gemiddelde 04:28/km te bedragen. De echte afstand is +/- 8800 meter. Een heel goed resultaat, in regenweer en met een pijnlijke heup dan nog. Blijkbaar ben ik dus nog progressie aan het maken. Benieuwd wat er nog uit de bus komt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten