woensdag 13 juli 2011

2e Rabo Zomerloop 2011

GROEDE

De volgende Zeeuws-Vlaamse zomerloop speelt zich af in Groede, niet ver van Breskens. Deze trimwedstrijd behelst, zoals in Retranchement maximum drie ronden. De ondergrond is asfalt, behalve de 1250 meter lange Gerard de Moorsweg die er onverhard bij ligt.

12/07/2011
Vlak voor de start was het aan het slagregenen. Gepaard met een krachtige noordenwind beloofde dit crossje alles behalve zomers te worden. Het kwam er in mijn ogen dan ook op aan niet alleen te lopen. De eerste twee ronden liep ik in gezelschap van een tweetal anderen. Er was dus mogelijkheid me wat te verschuilen tegen de wind. Bij het ingaan van de laatste ronde waagde ik het er alleen op. Ik hield m'n verhoogd tempo vast tot op het einde. Tevreden stelde ik vast dat m'n tijd ruim onder de vijf min/km lag.
Mijn vader liep ook mee. Opnieuw situeerde hij zich een minuut achter mij. Maar door een val in een glibberige bocht kwam hij beslijkter dan voorzien licht gehavend binnen.

David:  23° op 39 deelnemers_____________9,9km in 47:28
Karl:    30° op 39 deelnemers_____________9,9km in 49:00

PZC

Geen opmerkingen:

Een reactie posten