zaterdag 2 juli 2011

Dwars Door Brugge 2011

BRUGGE

Aha, Dwars door Brugge: de bekende loop door mijn historische stad. Hier heb ik al enkele malen aan deelgenomen in m'n jongere jaren. Toen was de start nog aan het Boudewijnpark. Ik liep dan telkenmale tussen de 75 en 80 minuten op deze kleine 15km.

Tegenwoordig start deze loop aan de Groene Poorte om na een rondje Sint-Michiels via Boeverie en Steenstraat over de Markt langs de Lange Rei het verste punt aan de Dampoort te bereiken. Vandaar wordt er langs de Vesten, de Predikherenrei, de Dijver en Katelijnestraat naar de Gentse Vaart gelopen. Langs de Brugeoise en het Lappersfort bereiken we opnieuw de Groene Poorte.

07/05/2011
Nu met een hernieuwd en onovertroffen loopvirus in mijn gestel en dankzij een gratis VIP deelname van sponsor Seat terug aan de start.
Ik heb hier naar mijn goesting erg goed gelopen. Niet over mijn toeren geweest zoals in Knokke en geƫindigd met een snelle laatste km, zodat ik onder de vijf kwartier uitkwam.


1738° op 4656 deelnemers___15km in 1:14:10___4:57/km____12,13km/Hr 
Volgens deze uitslag is het  14,5 kilometer  en   dus 5:07/km____11,73km/Hr




Opnieuw vermeld ik mijn kozijn Simon die prachtig tweede werd op de korte cross.
2° op 1302 deelnemers______5km in 15:12_____3:03/km____19,75km/Hr

Handige tool op ChronoRace is dat je op naam kan zoeken.
Zo kwam ik te weten dat mijn nonkel Tony & tante Pierette meeliepen in 1:23:56 .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten