dinsdag 12 juli 2011

29ste Sint Maartensloop

KOEKELARE

Deze loop is een onderdeel van het Houtlandcriterium. Er worden 4 ronden van 2,2 km gelopen. De start is op het Sint-Maartensplein. Ook het park De Mote ligt op de omloop. Het voor -en naprogramma van de dag speelt zich af rond het lokale sportcentrum De Mote.

09/07/2011
Een uur voor de wedstrijd brak de zon door. Dit zette me ertoe aan om me rap in loopuitrusting om te toveren en gauw de verplaatsing te maken naar deze wedstrijd. Na een tandje te rap te hebben gestart, moest ik eventjes gas terugnemen. Er speelden zich trouwens voortdurend ongemakjes af, zoals zware kuiten en lichte steken in de buikstreek. Zodoende was het zoeken naar het ideale tempo. Blijkbaar had ik toch nog een voldoende snelle draf ontwikkeld, want na aankomst kon ik verheugd vaststellen dat ik vijf seconden per kilometer sneller had gelopen dan in Moerbrugge.

149° op 240 deelnemers_______8,9km in 42:15_________12,781km/Hr

Geen opmerkingen:

Een reactie posten