donderdag 14 juli 2011

Strandloop Nieuwpoort 2011

 NIEUWPOORT

Loop van Nieuwpoort-Bad naar Oostduinkerke en terug over het natte strand.

13/07/2011
Vlakbij m'n werk ging de eerste strandloop van het  Kustcriterium door. Samen met een collega (Teile) hadden we besloten hieraan deel te nemen. Er was opnieuw een krachtige wind, die gelukkig wat gedraaid was t.o.v. de dag voordien en zodoende recht uit zee kwam. Met een krachtige zijwind trachtte ik ook vandaag een beetje te slipstreamen. Dat lukte aardig. Met de wedstrijd van de dag voordien in het achterhoofd was ik gans de tijd aan m'n dosering aan het denken. Desalnietemin waren de laatste twee km erg lastig.
Ik kwam binnen met exact het gemiddelde van 5min/km, het vooropgestelde doel. Teile kwam binnen na 52:50. Moe en voldaan vatte ik de rit huiswaarts aan. Vrijdag a.s. doe ik nog de strandloop van Knokke mee, vlakbij mijn keppe haar werk.

102° op ? heren___________10km in 49:59

Geen opmerkingen:

Een reactie posten