maandag 5 augustus 2013

28ste Jogging van de Tassche

DE TASSCHE

Het parkoers is zoals voorheen.

02/08/2013
Het was onverhoopt afgekoeld deze avond. Het kwik bedroeg een vijfentwintigtal graden, daar waar de vrees van boven de dertig reëel was. Desalnietemin startte ik voorzichtig. Ik liet me wel meedrijven met een groepje vrouwen en hun hazen. Deze dienden slechts drie van de vijf ronden af te leggen.
Het gevolg was wel dat ik alleen viel de laatste twee ronden. Ik kwam niet dichter bij een groepje voorliggers uit m'n categorie. Het tempo vertraagde zelfs door wat vermoeide benen omdat ik dezer dagen aan het helpen ben bij m'n schoonouders. Ik kwam bijlange niet in de buurt van m'n prestatie van vorig jaar.
Frederik Neirynck, die ik na een verbeten duel in Koekelare nog achter mij kon houden, ging in de laatste ronde in een gestrekte draf me los voorbij. Hoewel ik op het allerlaatste toch nog een afvaller van het voorliggende groepje op de nek kon vallen én het ,door een iets mindere bezetting, m'n beste klassering in het klassement van m'n categorie was, beschouw ik de jogging als een weinig succesvolle editie.
Hopelijk is de volgende loop in iets frissere temperaturen...

58ste op 83 heren________15,5km in 01:13:23________12,673km/uur________04:44min/km
http://connect.garmin.com/activity/353577962

Geen opmerkingen:

Een reactie posten