zondag 25 augustus 2013

Eindbalans Scott 2 Run Criterium West-Vlaanderen 2013

HOUTLAND

 Het reglement van het criterium is zoals vorig jaar.

Overall was opnieuw Charline Vanneste de beste voor Sabine Dejaeghere, Hilde Hindryckx, Heidi Hertveldt en Carine Decloedt. Bij de heren verwierf Karel Moerman de eerste plaats voor Misha Declerck, Didier Verstraete (1ste veteraan), Kristof Reynvoet en Sam Lepoutre.


Ikzelf heb door de niet-deelname aan de minder bezette Keiemmanche gisteren, mijn vorig jaar vooropgestelde prognose niet kunnen waarmaken. Ik val dus buiten het tweede derde van de rangschikking. De veertigste plaats gemiddeld in de wedstrijd is hetzelfde dan vorig jaar.
In het opzicht van puntjes te scoren in minder bezette niet-deeInames valt de gewogen puntenverdeling, zoals het tweede criterium waar ik dit jaar aan deelneem van Lopen in het Molenland, minder nadelig uit.


In planning is het Oostends Loopcriterium in 2014 hetgene waaraan ik eens zal deelnemen en zal het Scott 2 Run door mij gerateerd worden.

26ste senior op 35 geklasseerden met 1510 punten (8/16)
https://twitter.com/scott2run/status/371531440128684032

Edit 06/10/2013 
Het criterium werd begin oktober traditioneel afgesloten met de officiële prijsuitreiking in Ichtegem. Iedere geplaatste criteriumloper kreeg een fles wijn en een muts van Scott. De avond - waar het Keytebier opnieuw erg smaakte - werd afgesloten met een grootse tombola. Het geluk was die avond compleet aan onze zijde. We wonnen de hoofdprijs: een nagelnieuwe fiets. Nu ben ik wel ergens verplicht om in 2014 het Scott 2 Runcriterium ook te lopen, zeker?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten