woensdag 30 augustus 2017

21ste 10 Mijl van Wenduine

WENDUINE

28/07/2017
Het jaarlijkse rendez-vous in de homebase van onze sponsors vatte ik op als tempoloop en niet echt als een wedstrijd. Ik startte kalmpjes. Na 2,5 km kwam ik bij Tamara die op kop aan het lopen was van een nogal omvangrijke groep. Ik zette me prompt mee aan kop om de matige westenwind toch wat te milderen. Een tiental minute later moest Tamara onverwacht lossen. Ze bleek een totale off-day te hebben. Omdat de te belopen afstand zo ver was en er anders niemand bij haar was, bleef ik haar vergezellen. Groepje na groepje haalde ons in. Nergens kon ze aanhaken. Vier kilometer van het einde kwam ploegmakker Saïda - die permanent met zeer loopt dezer dagen - bij ons. Ook hier loste Tamara. Saïda en ik versnelden samen om te kijken of er nog dames in te halen vielen. Dit bleek niet het geval.

142ste op 601 deelnemers____10 mijl in 01:16:53____12,56 km/u
https://connect.garmin.com/modern/activity/1882312291

Geen opmerkingen:

Een reactie posten