woensdag 30 augustus 2017

19de Torhoutse Kermisloop

WIJNENDALE

12/08/2017
De verraderlijke Kermisloop (zonder kermis) pakte ik voorzichtig aan. Hier had ik ooit een klop van de hamer gekregen die ik me nog steeds heug. De eerste verharde kilometer ging bewust in 04:24. De dames en heren junioren en veteranen C lopen slechts één ronde, een verschil van vruim vijf km in afstand. Zo kwam het dat ik voor de gelegenheid Brigitte van onze ploeg eens een kilometer van dienst kon zijn om dan mijn wagon aan te haken aan een concurrent van RRT. Zodoende liep ik het tweede kwart van de koers toch al serieus door. Het was puffen na één toer. De concurrent moest ik laten gaan. Ik zat toch nog in een goed groepje van drie. Kop leveren ging moeizaam. Het was echt al op karakter. Bij het verlaten van het bos was het beste er van af. Op routine liep ik - met de tweede beklimming van de helling incluis - uit.
Mijn vader was er ook nog eens bij. Hij liep één ronde tegen een gemiddelde van 11 per uur.

68ste op 151 deelnemers______11,3 km in 50:31_____04:29 min/km
Pa: 103de op 153 deelnemers___5,7 km in 32:08
https://connect.garmin.com/modern/activity/1923480744

Geen opmerkingen:

Een reactie posten