woensdag 7 juni 2017

25ste Permekeloop

JABBEKE

24/05/2017
De dichtstbijzijnde loop van het criterium is degene die op de vooravond van OLH-Hemelvaart valt in Jabbeke. Het zonnetje scheen. De wind waaide zwak. Mijn opzet was zonder te woekeren met mijn krachten de eerste kilometer af te leggen. Mijn concurrent van de laatste wedstrijden ging echter mee met Johan van onze ploeg, die voor zijn doen ook rustiger ging starten. Ik besloot bij Johan te blijven.


Het gevoel was echter niet fris. Na drie kilometer liet ik het groepje gaan en probeerde ik te herdoseren in functie van de afstand. Af en toe kwamen er één of meerdere lopers voorbij die ik amper kon volgen. Het dieptepunt was de voorlaatste km (die de grasstrook bevatte) in 04:37. De herdosering liet me wel toe een sterke laatste km te beslechten om zodoende onder de 04:20 gemiddeld te blijven. (foto's: Maarten Raes)

91ste op 299 deelnemers________________9,9 km in 42:45
https://connect.garmin.com/modern/activity/1757215864

Geen opmerkingen:

Een reactie posten