donderdag 20 oktober 2011

Massajogging De Olifant 2011

OOSTENDE

Deze wedstrijd is de slotmanche van het Oostends Loopcriterium. Ze wordt gelopen in het grote Maria Hendrikapark

15/10/2011
Driewerf hoera! Deze keer had ik m'n vrouwtje warm gekregen om me te vergezellen op een loopwedstrijdje. Wellicht heeft deze extra stimulans ervoor gezorgd dat ik nog meer doorzettingsvermogen had. Ik klampte goed aan bij een snel lopend groepje.
Na een snelle start rond het Spiegelmeer zocht en vond ik na twee kilometer het ideale gezelschap van een groepje dat een constant vaardig tempo liep. Vervolgens werden de twee grote ronden - onder een stralende hemel bij 15° - zonder verpinken quasi even snel afgelegd.
Dit was tevens de eerste wedstrijd met mijn nieuwe schoenen: Saucony ProGrid Stabil CS 2.






117° op 282 deelnemers_______8,42 km in 38:46________13,01km/Hr

Geen opmerkingen:

Een reactie posten