maandag 26 september 2011

Corrida van de Leievallei 2011

DEINZE

Deze mooie loop is niet exclusief een stratenloop. Het eerste deel van de zes kilometer lange ronde behelst - na de start op de atletiekpiste - een bochtig parkoer doorheen het sportpark en belendende bossen van de Brielmeersen. Het andere overgrote deel van de omloop speelt zich af langs de Leie en haar afleidingskanaal.

23/09/2011
Mooi nazomerweer op deze vrijdagavond. Mede door deze reden vier uur voor de start en na raadpleging van het internet heb ik besloten de verplaatsing te maken naar de Leiestreek. Omdat ik vorig weekend vijftien km in de benen had, zag ik het wel zitten om een wedstrijdje van twaalf km te voltrekken.
Omdat ik de omloop niet kende en door tragere lopers bij aanvang van de loop startte ik wat trager. Opnieuw werd de wedstrijd besloten met een goed gevoel. Ik ben niet over m'n toeren geweest en naar het einde toe ben ik nog goed versneld, zelfs met stijve kuitspieren na de deelname aan de Mars van de Artillerie in Brasschaat op maandag.

84° op 121 deelnemers______12 km in 59:21______12,13km/Hr

Geen opmerkingen:

Een reactie posten