woensdag 31 januari 2018

1ste VAC Natuurloop 2017/2018

CADZAND-BAD

Het was ondertussen drie jaar geleden dat ik hieraan deelnam.

12/11/2017
 
Er stond een krachtige wind vandaag die pal uit zee kwam. Ik stak me in het begin wat weg om me te sparen. Sowieso kwamen we snel alleen te lopen. Dit kwam me dieper in de wedstrijd van pas toen ik nimmer versaagde op het lastige strand om dan door te trekken op het glooiende duinenpad. Het gevoel was opperbest en gaandeweg raapte ik toch nog een enkeling of twee op. Stilaan klassiek nuttigde ik vol contentement met mijn drankbonnetje een Orval alvorens me te gaan douchen bij mijn schoonouders. (foto's: E. Van de Veire)

16de op 54 deelnemers________9,7 km in 47:20
https://connect.garmin.com/modern/activity/2331970069

Geen opmerkingen:

Een reactie posten