zondag 29 april 2012

6de 10 km van Gistel

GISTEL

Deze mooie loop behelst twee achtvormige ronden van vijf kilometer in het Nieuwland, een agrarisch poldergebied ten zuiden van het centrum,  met start en aankomst aan het atheneum. De slagader van deze loop is de oude spoorlijn De Groene 62.

28/04/2012
Druilerig weer op deze zaterdagnamiddagloop. Negen graden is niet warm voor deze tijd van het jaar en een redelijke noordoostenwind maakte de omstandigheden niet van de poes.
Ik trachtte doordacht te starten en niet op m'n asem te trappen. Dat lukte. Er vormde zich een groepje met ex Club Bruggespeler Koen Sanders als goede gangmaker: als een echtgenoot haas speelt voor z'n vrouw is dat altijd goed gegangmaakt. Ik volgde, zette me waar mogelijk uit de wind en kon zo goed eindigen. Opnieuw dertien per uur gelopen. We zijn tevreden over deze tweede loop van het criterium. Met twee dessertglazen en een busje haarlak dat ik gewonnen had op de tombola reed ik rond 18 uur huiswaarts.

152° op 315 deelnemers_____ 10km in 46:04_____ 04:36/km_____ 13,025 km/Hr
http://connect.garmin.com/activity/185634557

Geen opmerkingen:

Een reactie posten