vrijdag 20 juli 2018

4de Dwars Door Ter Zee

STENE

Deze recent opgerichte loop omgordt via wat draaien en keren in de omliggende wijk de begraafplaats gelegen aan de Stuiverstraat. De start en aankomst bevindt zich in de school 'Ter Zee'.

25/05/2018
Deze keer was ik wel fris om deze vrijdagavondloop af te werken. De nogal korte afstand deed me de tactiek aannemen om na de start een hoge snelheid aan het vervolg te breien. Het thuislaten van de Garmin was hierdoor van minder belang. De tactiek viel goed mee omdat ploegmakker Dennis vlak bij me was. De eerste ronde kon ik in zijn zog meegaan. Na de eerste ronde besloot ik me niet te vergalopperen en vielen de posities in hun plooi. Ik hield in een achterliggend groepje stand.
De laatste kilometer was ten gevolge van een lange spurt verschroeiend. Na aankomst moest ik zodoende serieus bekomen.
Het resultaat van deze korte en vinnige loop resulteerde in een straf gemiddelde die ik dan wel jammer genoeg niet kon afchecken met de Garmin.

51ste op 132 H1-H4_____________8,8 km in 36:16
https://connect.garmin.com/modern/activity/2732870741

Geen opmerkingen:

Een reactie posten