vrijdag 20 juli 2018

27ste Vuurtorenloop

OOSTENDE

08/06/2018
Ideale loopomstandigheden dit jaar: zonnetje, weinig wind en aangename temperatuur. De drie toeren rond de spuikom liet ik me welgevallen. Mijn recept op deze langere loop was rustig beginnen. De eerste kilometer deed ik in 04:15. De kat uit de boom kijkend kwam ik op het einde van de eerste ronde bij een omvangrijke groep waartoe ook Tamara behoorde.


Even hield ik me er in op. Voor de single track die ons terug naar de start- en aankomstzone zou voeren zette ik me echter aan kop om meteen door te lopen naar wat voorliggers.
Wat volgde waren constant kilometers die ik aflegde samen met Dirk Goes. We konden samen het perfecte tempo maken en zo - bekroond met een ultiem sprintje - het maximale gemiddelde bereiken.

48ste op 122 H1-H4_________________11,2 km in 48:37
https://connect.garmin.com/modern/activity/2762792101

Geen opmerkingen:

Een reactie posten