maandag 2 januari 2017

30ste Rotary Kerstcorrida

TIELT

26/12/2016
De conditie was bewust afgebouwd na de heupperikelen en de vuile luchtgesteldheid van de afgelopen weken. Daarenboven had ik twee nachten voordien  mijn verjaardag goed gevierd. Excuses die me er toe bewogen om het loopje niet te serieus te nemen. Ik liep zelfs met lange broek en met mijn bril op.
De eerste ronde was een inloopronde. In de tweede ronde kwam ik er wat door en lagen de kilometertijden onder de 04:20. Na vijfendertig minuten was ik verrast dat de heup weer opspeelde. Ik verbeet nog acht minuten de pijn en finishte in 43+ minuten; zeker één minuut langzamer dan dit jaar potentieel mogelijk.
De rustperiode bracht dus geen soelaas. Laat me een week wat zalf smeren en de aankoop van nieuwe schoenen niet meer uitstellen om het euvel te verhelpen. De oude Brooks Glycerine 12 zitten aan 1100 km. De nieuwere Glycerine 13 tegen de 1350. Het plan wordt de Glycerine 14 in aanbieding en  en de 15 bij lancering aan te schaffen.

https://connect.garmin.com/modern/activity/1502730953

Geen opmerkingen:

Een reactie posten