woensdag 3 augustus 2016

37ste Dwars Door Bekegem

BEKEGEM

De mooie landelijke en glooiende omloop is ongewijzigd ten opzichte van mijn vorige deelname. Toendertijd werd het concept wel aangepast.

21/07/2016
De laatste tijd is er van constant trainen geen sprake. Het vrouwtje moet totale rust nemen om de zwangerschap voorspoedig te laten verlopen. De hoogvorm van voor de zomer brokkelt wat af.
Vandaag was het voor de langste loop van dit criterium warm weder. De temperatuur bedroeg om en bij de 24°. Ik was ook nogal laat op de afspraak, omdat mijn criteriumnummer die ik van mijn band had verwijderd voor de loop in Tielt niet meer terug vond. Een deftige opwarming bleef dus achterwege. Ook mijn platte Garmin bleef thuis.
Met een wit borstnummer nam ik een behouden start. De beentjes voelden sloom aan. Ik haalde lopers in en werd zelf ook af en toe gepasseerd. Het voelde stroef aan.
In het tweede deel van de koers werd het gevoel beter en kon ik drie lopers uit mijn categorie remonteren. Ondanks een traag gemiddelde van vier en een halve per km was ik niet geheel ontevreden over het verloop van deze zware wedstrijd.

83ste op 172 heren____________11,2km in 50:54____________13,2 km/uur

Geen opmerkingen:

Een reactie posten