vrijdag 8 juli 2016

34ste Sint-Maartensloop

KOEKELARE

In tegenstelling tot de hoge-ozonconcentratie-editie van vorig jaar Mogen de lopers nu weer vier toeren lopen.

02/07/2016
Met een kleine negen kilometer is deze loop één van de kortste van het jaar. De opwelling kwam dus in me op om eens sneller dan gewoonlijk te starten om zo mijn concurrent Stefaan Verlinde die altijd kort voor me finish eens te kunnen voorblijven.
Mijn snelle eerste ronde voltrok zich in dik negen minuten. De tweede ronde kwam Stefaan al bij mij en in de derde ronde moest ik toch wat herdoseren met twee kilometer aan 04:25. De rondetijd lag hier om en bij de negen en een halve minuut. De vierde ronde ging weer wat sneller. Tamara die beter als ik had ingedeeld kwam bij me. Samen hielden we haar concurente, die niet veraf was, af.
Vandaag dus eens niet progressief gelopen, maar wel nog uitkomend op een mooi gemiddelde van 04:13 op de Garmin.  

60ste op 220 deelnemers___________8,9km in 37:15___________14,25 km/uur
https://connect.garmin.com/modern/activity/1238540216 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten