maandag 13 juli 2015

33ste Sint-Maartensloop

KOEKELARE

De ronde met onverharde passage doorheen het dorpspark is ongewijzigd. Het rondenaantal werd wegens de warmte en ozonconcentratie teruggeschroefd naar drie, goed voor 6,6 km.

04/07/2015
Ik besloot me van de concurentie niks aan te trekken en trok me traagjes op gang. Dit had naast de eerder aangehaalde warmte ook te maken met de strandloop de avond voordien én met de salade kip en appeltjes die ik op de middag iets te laat had gegeten.


Aldus was het toevallig dat ik opnieuw een halve koers met Saïda meeliep. Bij het de tweede doorkomst door het park achtte ik het moment gekomen te verdapperen en een tand bij te steken. Puffend liep ik vijf seconden sneller per kilometer. Net boven het halfuur deed ik er één minuut trager over dan vorig jaar. Toen werd de wedstrijd eveneens ingekort omwille van het WK voetbal.
Al blij dat ik het nu progressief heb aangepakt en niet zoals in Egem in de 04:40's terecht kwam.

74ste op 142 deelnemers____________6,6km in 30:10____________04:33min/km
https://connect.garmin.com/modern/activity/824094817

Geen opmerkingen:

Een reactie posten