vrijdag 5 juni 2015

6de Crelan Ekiden

SINT-ANNA

De aflossingsmarathon is op hetzelfde concept geschoeid als vorig jaar.

25/05/2015
Gelukkig was het geen hete editie zoals vorig jaar. De wind was de factor om het meest rekening mee te houden. Onze ploeg DP Klimair bestond uit Tamara, Jean-Marie, Ronny, Johan, Brigitte en mezelf als slotloper. De sterke bijdrage van Antwerp Athletics (AA) van vorig jaar kwam dit jaar met een eigen ploeg op de proppen.
Het was Johan die ons halverwege met een goeie run (onder de 42) in de top tien bracht. Tamara en Ronny liepen op niveau. Licht vermoeide Jean-Marie klokte 47'. De pas herstelde Brigitte liep veelbelovend.
Als slotloper was er achter mij geen bedreiging. Ook voor mij was het gat groot. Omtrent het keerpunt aan de Coupure kon er afgetoetst worden wat nog mogelijk was. Vastgoedbox liep negende. De slotloopster liep niet te hard. Het was echter pas in de afsluitende slotronde van 2,2 km dat ik haar in de verte voor me  spotte. Ik kwam nog in de buurt, maar strandde op een kwart minuut. In groep kwam lichtblauwe DP Klimair als tiende tevreden over de streep. AA werd knap vijfde.

DP Klimair: 10de op 59 ploegen____________________42,2 km in 03:10:33
https://connect.garmin.com/activity/784404904

Geen opmerkingen:

Een reactie posten