donderdag 19 februari 2015

3de VAC Natuurloop 2014/2015

CADZAND-BAD

De mooie achtvormige ronde omtrent het strandpaviljoen Moio is ongewijzigd bij mijn vorige deelname een jaar geleden.

15/02/2015
Het was prachtig weer deze zondagvoormiddag. Het zonnetje, een vijftal graden en een licht briesje zorgden samen met het zeetje, het strand en de duinen met hun wegeltjes voor het perfecte kader. Meer zelfs Sylvianne en haar ouders vergezelden m'n vier maanden oude zoontje op z'n eerste loopje als supporter.
Het wedstrijdje zelf was nogal mager bezet. De eerste ronde spaarde ik me een beetje om in de tweede ronde toch al redelijk puffend rond te crossen. Doch ik had een begenadigde dag. In het tweede deel had ik een sterk gevoel. Ik liep stuk voor stuk naar drie oudere deelnemers - Johan, Simon en Nick - om er op het nooit liegende parkoers schijnbaar gemakkelijk van weg te lopen.
Deugddoend - dat de conditie er nog is na op een wisselvallige trainingsfrekwentie de winter doorgekomen te zijn - is dit zeker. Achteraf speelde mijn linkerlies wel wat op. Deze week temper ik daarom de activiteiten om op 1 maart de vierde en laatste natuurloop op te wachten.

10de op 22 deelnemers______________10km in 49:30
https://connect.garmin.com/modern/activity/700417109

Geen opmerkingen:

Een reactie posten