zondag 17 augustus 2014

16de Torhoutse Kermisloop

WIJNENDALE

Het parkoers door het mooie Domein Kasteel d' Aertrycke wordt dit jaar in tegenstelling tot vorig jaar in tegenwijzerzin gelopen.

09/08/2014
Het nadeel van deel te nemen aan meer dan één criterium is dat er af en toe een weekend tussen zit waarin er twee wedstrijden gelopen worden. Vorige week had ik de langste wedstrijd van het Scott 2 Runcriterium aan me laten voorbij gaan om fit de dag nadien op de Schorreloop van het Oostends Loopcriterium, dat dit jaar m'n prioriteit heeft, te verschijnen. Dit weekend was het weer van dat. Nu viel de S2R-wedstrijd de dag na Dwars Door Mariakerke (OLC).
Ik verscheen dus niet optimaal aan de start van de zware Kermisloop. Door de regen de dag voordien lag het bos er vettig bij. Ik startte met wat overschot, maar na enkele minuten stelde ik vast dat m'n hartslag trager bonsde dan normaal. Ik doseerde zo goed en zo kwaad mogelijk. Posities wisselden dikwijls. Het was duidelijk: deze wedstrijd loog niet. Het laatste kwart kwam ik iets beter voor de dag.
Niet geheel soepel en vierde van een kwartet dat in de laatste rechte lijn samenkwam eindigend was m'n teneur na de aankomst licht ontgoocheld. Dit werd met Sint-Bernardus Prior en de tombola's,  met twee prijsjes, opgekalefaterd.

85ste op 185 heren (SE-VA-VB)_____________10,7km in 50'
http://connect.garmin.com/modern/activity/561469424

Geen opmerkingen:

Een reactie posten