vrijdag 18 juli 2014

2de Rabo Zomerloop 2014

GROEDE

Het vierhoekige parkoers - dat één derde over een grinddreef loopt - is ongewijzigd t.o.v. m'n eerste deelname. Pleisterplaats van de samenkomst zijn de lokalen van VV Groede.

15/07/2014
Het passeren van een warmtefront eerder op de dag luidde het échte begin van de tropische zomer in. De zon was na het sombere eerste gedeelte van juli stralend van de partij. De temperatuur viel deze avond met 21° nog mee.
Honderdnegenendertig sportievelingen waren op het appel voor één tot drie ronden. Ik was benieuwd hoe het vandaag met m'n nieuwe schoenen ging vergaan. Ik startte met overschot. Na één ronde was ik al serieus aan 't zweten. De tweede ronde werd consolideerd afgelegd samen met xxx met kilometertijden net boven de 04:30. De afsluitende ronde verdapperde ik en zo bleef ik voor op een dicht achtervolgend groepje. Ik haalde nog twee man in. De laatste van die twee legde op het einde nog een ongezonde spurt op de mat, waardoor hij voor me mocht eindigen.
Ik hield een goed en voldaan gevoel over aan de derde wedstrijd met m'n nieuwe Brooks. Tegen Dwars door Bekegem aanstaande maandag kunnen we wellicht de schoeninloopfase afsluiten.

24ste op 48 deelnemers________9,95 km in 44'_________13,6km/hr
http://connect.garmin.com/modern/#activity/543924896

Geen opmerkingen:

Een reactie posten