zaterdag 14 juni 2014

23ste Vuurtorenloop

OOSTENDE

De loop op de OPEX is de Vuurtorenloop, georganiseerd door de Werkgroep Vuurtoren. De inschrijvingen, prijsuitreiking en tombola gaan door in Zaal Sluisvliet. Een stortbad kan genomen worden in Sporthal de Spuikom.
De opdracht is eenvoudig: loop naargelang je categorie twee of drie ronden rond de Spuikom.

13/06/2014
Ons loopcollectief DP Klimair was VOLTALLIG vandaag. De cohesiebarometer stond hoog. We waren klaar om er een lap op te geven. Bovendien was het stralend weer met een zwak noordelijk briesje. Hopelijk konden we wat puntjes recuperen na de twaalfde plaats op de Keignaert.

 
Ook m'n pa, bij wie het stratenloopvirus oplaait, was mee.
Ik had deze week alle dagen iet of wat gelopen. Ik was benieuwd wat dit zou geven. De eerste km bleef ik nog in de buurt van onze speerpunten Johan en Dennis. Op het einde van de eerste ronde haalde een groep me in waarin ik me trachtte te handhaven. De tweede ronde ging snel. Ik vermoedde dat ik in de derde ronde ging moeten lossen. Het had een paar keer niet veel gescheeld maar toch bleef ik mee. Dit resulteerde in een zeer constante race waarover ik volmondig tevreden was, met dank aan de gangmakers.

74ste op 177 H1-H4___________________11,2km in 48:27
http://connect.garmin.com/activity/520106203

Geen opmerkingen:

Een reactie posten