zaterdag 28 juni 2014

22ste Konterdamloop

KONTERDAM

De wedstrijd halverwege het OLC is degene op de Konterdam. De organisatie berust bij het lokale
Feestcomitee. De inschrijvingen, prijsuitreiking en tombola gaan door in Parochiaal Centrum De Kreeke. Een douche kan genomen worden in het verafgelegen sportcentrum Mr. V-Arena.
De omloop is nogal bochtig met passages door het centrum, het semi-verharde pad langs de Gouwelozedijk en de nabijgelegen KMO-zone. De H1-H4 leggen drie ronden af van 3,5 km, de rest twee. 

27/06/2014
De vorige wedstrijd had DP Klimair het beste resultaat van het seizoen bereikt met een fantastische vijfde plaats in het teamdagklassement. De twaalfde plaats van de wedstrijd voordien was daarmee rechtgezet. We kunnen nu zelfs naar boven kijken om nog één of twee plekken te klimmen in de rangschikking.
De negentien graden met een zwak westelijk briesje deden de omstandigheden vandaag warm aanvoelen. Door een feestje de dag voordien diende de kop zich ook niet op z'n frist aan. Dit betekende starten met getemperde ambities en een rustige eerste km. Uiteindelijk kon ik me herpositioneren door naar een groepje toe te lopen. Ik vertoefde in het bijzijn van Dimitri Brouckaert. Door m'n onfrisheid kon ik niet overpakken. Twee keer loste ik een paar tiental meter. Uit sympathie voor de gangmaker wou ik sowieso achter hem eindigen, maar door een spurtje met Luc Decaestecker kwam ik onbedoeld toch voor Dimitri. Ik zal dat nog eens moeten rechttrekken in de toekomst.



72ste op 172 H1-H4____________10,5 km in 46:01
http://connect.garmin.com/activity/529902748

Geen opmerkingen:

Een reactie posten