zaterdag 12 april 2014

3de Jogging KLJ Lovendegem

LOVENDEGEM

Deze mooie en kleinschalige loop - onderdeel van de Joggingcup - speelt zich af in het ten oosten van het centrum gelegen landschap. Benevens de start -en aankomstzone aan het parochiehuis - tevens epicentrum - en de doorgangen van een schooltje met aanpalende wijk is de omloop quasi volledig in groene omgeving te doen. Er wordt onder meer rond de gemeentelijke visvijver en langs Appensvoorde gelopen. Naast asfalt bestaat de ondergrond uit gras, grind en kasseien.
Men kan kiezen uit één, twee of drie ronden van 3,5 km. Naast de vriendelijke KLJ-organisatie is de shuttle naar de douches in het gemeentelijk sportcentrum uniek.

11/04/2014
Het was een milde lenteavond. Dit trok me mee over de streep om hier mee te doen. Na het bezoek aan de stomatoloog deze ochtend was dit niet evident. Ik had me laten ontdoen van m'n twee bovenste wijsheidstanden...

foto: Johan 3athlon
Het ging dus en m'n bedoeling was een gelijkmatige koersje af te leggen over zeven km. Dit lukte aardig. De twee ronden kon ik binnen het half uur afhaspelen. Ik eindigde door de weinige concurrentie zelfs onverwacht hoog in de uitslag. De prijsuitreiking en bingo-evenement achteraf - samen met Lode en Tine - werden gekaderd in een gezellige streekbierenavond.

4de op 60 deelnemers_________6,9 km in 29:50_________13,9km/uur
http://connect.garmin.com/activity/478064758

Geen opmerkingen:

Een reactie posten