vrijdag 23 september 2011

Dwars Door Sint-Kruis 2011

SINT-KRUIS

Tijdens de jaarlijkse straatfeesten kronkelt deze loop van vijf km per ronde zich door het centrum en door de groene villawijk van deze Brugse deelgemeente.

17/09/2011
Tussen de verbouwingen door en dus zonder training hield ik me er aan hieraan zeker deel te nemen omdat familie mee in de organisatie en de sponsoring zat. Een uur na de gezamenlijke vijf en tien kilometerwedstrijd werd de start gegeven van de vijftien km. Deze maal zou ik er echt voor zorgen om de afstand progressief af te leggen. Dit lukte heel goed met een doordachte eerste ronde, een snellere tweede en een - voor mijn doen - een heel snelle laatste ronde. De laatste kilometer heb ik toch wat uitgelopen omdat ik mijn pijlen in de voorlaatste bewust verschoten had. De wind langs het Zuidervaartje stond tegen en ik wou er niet alleen lopen. Tevreden over de wedstrijd werd de namiddag afgesloten bij de indrukwekkende prijsuitreiking.

Wel jammer dat het blijkbaar 15" duurt vooraleer de tijd geregistreerd is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten