zaterdag 6 augustus 2011

Shoppingloop 2011

OOSTKAMP

De Shoppingloop is een bochtige loop doorheen het centrum van Oostkamp.

05/08/2011

Na tweetal weken quasi niet gelopen te hebben - te wijten aan een valling - stelde ik me van deze wedstrijd niet zo heel veel voor. Twee dagen voordien had ik een half uurtje losgelopen om de benen eens te voelen. Deze kwamen redelijk zwaar over.
Als geroepen toverde de hemel en tweetal uur voor de start een zomers weertje tevoorschijn. Het was dus zweten geblazen. De tamelijk zware benen waren ook weer van de partij. Desalnietemin had ik wel een goed tempo, maar niet met de souplesse van gewoontelijk.
Mijn vader liep samen met nonkel Tony & tante Pierette. Ze hadden in feite even rap als ik gelopen, want we kruisten elkaar elke keer op dezelfde plaats. De anderhalve minuut voorsprong op hen was er in de eerste 10' gekomen. Misschien loop ik één dezer gewoon samen met hen.
We besloten deze zomerse avond af te ronden met het optreden van Paul Severs vergezeld met Brugs gerstenat.

155° op 254 deelnemers_______10 km in 48:33________12,36 km/Hr
Pierette, Karl & Tony: 174-176°    10 km in 50:06________11,98 km/Hr




Geen opmerkingen:

Een reactie posten